Sunday, December 26, 2010

So Near Yet So Far

Salam...


a phrase that can tell a thousand stories...


Bila sesuatu sudah berada sangat hampir dalam genggaman...tapi dek kerana a turn of event @ misfortune, sesuatu yang pasti @ hampir terjadi tu, tak kesampaian.


Adakah ia nasib @ kerana kurang persediaan yang memungkinkan sesuatu itu tak terealisasi di saat2 akhir?


Bukan ape...aku relate dengan kisah aku hari je huhu...sikit je lagi aku membayangkan aku akan keluar dari kepompong keraguan aku, telefon dan borak2 dengan die. Tapi bila masa dah sampai, dia xangkat fon! =x


definitely,she has her own reason...yg aku xdapat nak teka @ speculate.


So, here i am. Back at square one. Eh, xla jugak. Aku boleh develop usaha ini dengan apa yang ada setakat ini. Cuma mungkin jalan kejayaannya,masih samar2.


Dan...mungkin juga, yang menjadi masalah dengan aku, i freak out easily. Belum ape2 dah gelabah. Kena belajar cool,beb. Jadi macam ais. Bukan macam magnesium =p


Esok2...adelah tuah aku...agaknya~


.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .   


Juga memegang phrase subjek, AFF Suzuki Cup: could it be the case too for our national football team?


Team Malaysia, tak kire la sukan ape pun, memang popular dengan prestasi crumbling and hancuss when it matter the most. Tapi bila masa tak berharap, masa pandang sebelah mata, masa tu la dorang menang.


Memang aku pun agak teruja la dengan perkembangan team kita. Walaupun setelah dibelasah macam budak tadika oleh indon, they rose from ashes and qualified to final, and beating the defending champion in the process. Kudos to Mr.Rajagopal yang kelihatan memang orang yang betul memacu team bola sepak negara. Aku rasa akan lagi mantap kalau dia 'tag team' dengan Azraai Khor Abdullah. i believed national team can go far.


So,esok final 1st leg. Aku harap menang la. Kalau tak memang arwah la nak menang kat indon. Apa2 pun,nothing is really impossible. Kalau dorang betul2 nak, Rajagopal pun ade master plan yang baekk punye + the boys execute the plan perfectly, nothing will stand against them and our first title.


...masa untuk simpan sekejap jersi2 EPL...=p


Chaiyok2 team rimau...kasi baham!






p/s: makin seronok layan vc CNBlue...isk! =S



No comments: