Sunday, January 02, 2011

Tahun 2011

Salam...


Nampaknya tahun baru dah start. Untuk kebanyakan orang permulaan yang ini lebih nyata @ significant berbanding tahun Hijrah sebab commonly perceived by the masses. Tak kisahla, yang penting dua-dua pun dah masuk yang baru.


As for me, tahun ni xdela beria sangat nak pasang2 azam. Biarlah ianya berlaku mengikut nature dan ketentuan yang akan berlaku. Bukan malas @ apa, tapi disebabkan bimbang dikecewakan oleh diri sendiri dek kerana xmencapai kebanyakan yang diazamkan.


So,probably tahun ini, dengan menggunakan strategi baru (by not writing them down) will be a blessing in disguise. Sebab dalam kepala adalah beberapa perkara yang hendak dicapai buat tahun ini tapi rasanya biarlah ia kekal dalam kepala, for the time being.


The start of this new decade hopefully will bring a better world for us. As we all know, the last decade was so chaotic, full of unfortunate events. Dengan kes 9/11, the deadly tsunami and H1N1 outbreak, made me think for once that the END might be 'very near'. Of course bukan ini yang kita harapkan dari penghidupan atas dunia ini sebelum menutup mata. Tapi oleh kerana tangan² manusia jugalah yang mencorak perjalanan dunia, so don't complain too much.


Di sini aku pun nak ambil kesempatan nak wish selamat tahun baru 2011 kepada famili, sedara mara, kawan² and especially goes to my fellow blog readers. This blog will not be meaningful without you.


Let's make this world a better place to live in.


Take care~

No comments: